CansuUslanAkta 26. Haftadayım. Ebebek indiriminden ıslak mendillerimizi alsak sizce hiç açılmadan paket içerisinde kuruma yapar mı? Tecrübe eden ya da fikri olan? Sizler ne zaman başladınız ıslak mendil almaya
Demo CansuUslanAkta al hiç bişey olmaz bende çok önce Almıştım rahatlıkla kullandım joker dede indirim var 🤗
Deryakaya1802 CansuUslanAkta açılmadıkça kuruma olmaz canım sanmıyorum yani. Tarihi oluyorsa ona bakmak lazım sanırım. Benim aylardır dolapta stoklar duruyo ıslak mendil normalde de geç bitiren biriyim, kuruma falan Yok.
elifiii CansuUslanAkta kuruma olmuyor ama mesela biz hem baby me hem de uni baby hem de deneme amacli waterwipes almistik. baby me nin mendilleri kuruya yakin uni baby nin nemi ideal, waterwipes cok sulu ve mendili buyuk.
Denizcntrk CansuUslanAkta kurumaz canim ama aldigin islak mendil bebisinin poposuna uymazsa filan elinde kalabilir. O yuzden cok stoklamadan aldim ben.
Lil Daha önce bir kaç paket almıştım bir aya yakın kullanmadığımı açınca küf küf olmuştu bir defasında. O yüzden cesaret edemiyorum şimdi stoklamaya. Tarihine bakmak sanırım önemli