Kızlar en son pazartesi kan verdim 240 çıkmıştı perşembe tekrar verdim 295 olmuş yani çok az artmış ve güzel artmamış dedi doktor peki şimdi ne olacak nasıl ilerleyecek süreç başına gelen var mı ya çok üzüldüm gerçekten böyle olmasına öyle ağrım mağrım kanamam falanda yok