mahirsmom Kızlar 38 gün oldu iç dikişlerim iki haftadır yavaş yavaş düşüyor peceteye geliyor görüyorum ama distakiler ip açılmış hâlâ bir düsmediler ne zamana düşerler ya 🥺 arada ağrı oluyor genelde kaşınıyor
Esrackc mahirsmom kız ben dikiş mikiş görmedim ya dıştan zaten görünmüyordu estetik dikiş yaptım dedi doktor. İçte de hiçbişey düştüğünü görmedim bende mi anormallik var 😂
agacall mahirsmom benim bildiğim kaşınması iyileşti anlamına geliyor derler ama bilemedim şimdi . benimki iki haftada falan iyileşmişti, aynı sizinki gibi peçeteye geliyordu ip parçaları
rumikaa mahirsmom benimkide aşırı kaşınıyor acaba enfeksiyon falan mı kaptı o yüzden mi kaşınıyor bide düş dikişin birinde hafif şişlik var nasıl geçer acaba bilgisi olan var mı
Musemma06 Sarı kantaron yağı kullanın hemen iyileştiriyor ben doğum yapar yapmaz kullanmaya başladım bütün dikişlerin düşmesi iki hafta sürdü
mahirsmom Musemma06 geç mi kaldım acaba kullansam hemen düşer mi? Bir de nasıl kullanmalıyım sonrasında yıkayacak mıyım süreyim mi sadece pamukla falan
Musemma06 mahirsmom her gün mutlaka duş alın dikişlerinizi tentürdiyot la yıkayın sonra mutlaka buz koyun dikişlere şişi iner ondan sonra bir pamukla yada peçete dikişlerin olduğu yere sürün deri hemen çekiyor zaten yağı her lavaboya gittiğinizde de sürün Bi zararı olmaz
mahirsmom ikibebisannesii_45 hiç kasimiyorum bugün tam 40 oldu birden fena sızlamaya acımaya başladı geçti sonra arada yine oluyor o da iyileştiği için mi acaba
ikibebisannesii_45 mahirsmom aşırı şiddetli ağrın olmadıktan sonra korkma. Parol plus içebilirsin ağrın olduğunda. 1-2 hafta daha ağrı çekebilirsin.
mahirsmom agacall hâlâ kaşınıyor arada ama bu kadar uzun niye sürdü anlamadım dıştakiler de düsseydi rahatlasaydim
mahirsmom rumikaa buz tut demişti doktor bana sismemesi için deneyebilirsiniz inşallah enfeksiyon değildir iyileşiyor diye oluyormuş kaşıntı sanırım benim kontrolüm bir hafta sonra bakalım
agacall mahirsmom doktorunla görüştün mü? Bence bi doktora git görsün en iyisini o bilir belki bi ilaç verir ya da önlem alınması gereken bir şey vardır