Suzunn otelden hallice😅 benim müdürüm acıbadem de doğum yapmıştı bebeği görmeye gittigimde hastanede kaybolmadigima şükrettim o kadar büyük ki içi 😅 bende özele gidiyorum ama yani acıbademi görünce dedim işte özel bu olmalı 😀😀 tabi herkes kendi kesesine göre gidiyor. Doktor hastane güzel olsunlar da fark etmez tabi devlet özel.