Az önce doktordan çıktım betam 2 gün önce 828 di doktor baktı kese görmedi rahim içinde sıvı birikmiş dış gebelik olabilir beta bakalım tekrar dedi betam olsa 1600 olur bu gün dış gebelikse o da olmaz rahim içinde sıvı her zaman kötümüdür dış gebelikmidir çok üzgünüm Allahım yardım etsin inşallah değildir böyle bişey yaşayan oldu mu kese gözükmemesi normal mi devlette doktora gitmiştim ağlayarak çıktım