2662926 Merhaba kızlar doktordan geldim şimdi 12+3 doktor kıza benziyor ama net söyleyemem dedi 16 da netleşir dedi sizde de böyle söyleyip değişen oluşumu açıkçası ben erkek hissediyordum şaşırdım resmen 😄
Kikiriki 2662926 o haftalarda erkekse erkek diyorlar genelde kızsa çok değişeceğini sanmıyorum ama bellide olmaz 🩷 sizin belirtiler neydi neye göre erkek hissetmiştiniz
Gamzecebecii 2662926 bende erkek hissediyordum kızım oldu 😂😍hislerle alakası yok 16. Haftada devlette kıza benziyor dedi 21+3 de detaylıda kız dedi 😂netleşti
2662926 Kikiriki mide bulantım hiç yok ilkinde baya olmuştu bide hep erkek gibi hissettim ya bilmiyorum içimden öyle geçmişti ama şaşırdım biraz o yüzden net demedi ama bence net erken diye açık kapı bıraktı gibi
Kikiriki 2662926 bende şu an 12. Haftadayım hiç bulantım olmadı ve banada ilk günden erkek geliyordu bir çok sebepten ama sanki ters köşe olcakmışım gibi bir his var sizin gibi 🤣
Yaseminbasdag 2662926 genelde kız olunca kusarsın diyorlardı biz 23+4 e girdik ben hâlâ kusuyorum ara ara 5 ay düzenli olarak kustum o yüzden cinsiyetle cok alakalı değil bence dhsjdmf
Minelsu0606 2662926 erkek olsaydı erkek derdi ilk çocuk kızmı sizin ondamı erkek istiyorsunuz inşallah gönlünüzdeki olur
2662926 Gunes63 yaaaa size ilk ne dedi tam olarak bana kıza benziyor dedi başkada bişey demedi hiç ama bana kesin gördü ama gününü yine de beklemek için susuyor gibi geldi ama bilmiyorum
Apay 2662926 benim 18. Haftaya kadar pipi gördük. En son doktor pipiyi göremedi. Sonra çok merak ettim dedi detaylıya gönderdi orada gördük. Doktor kız olduğunu söyledi. Ama ilk baştan beri erkek diyodu doktorumuz
2662926 Apay bana da kesin demedi 16 da belli olur dedi ama koza benziyor dedi sadece bi sahada yorum yapmadı hiç
Mhra5 2662926 19 haftaligim 13 te erkek dedi 15 te ayakları kapaliydi bugunde 19+4 oldum bugun tekrar bakti ayakları kapalıydı kız gibi duruyo dedi net ogrenemedim
Gunes63 2662926 doktorum önce pozisyon hiç uygun değil dedi bişeyler yiyip içip yarım saat sonra tekrar gel dedi. Dediğini yaptım bi kaç dakika inceleyip %70 kız olarak görüyorum dedi
Leyla210 2662926 bende oldu kıza benziyor demişti 1 hafta sonra %90erkek dedi oğlum oldu 😂 hakkında hayırlısı olsun 🤲🏻
Sydaaslan Ilk gıttıgım doktor goremedıgını ama tahmın gerekırse erkek dedı sonra gıttıgım 6 doktor erkek dedı
04052016mh 2662926 doğum yılınız ve son adet söyler misiniz birşeye bakayım, hatta önceki doğum varsa onun da son adeti söylerseniz doğru mu bakalım
Mhra5 04052016mh Bana bakar mısınız 19 haftalıgim ogrenemedim gostermiyo kendini 11 kasim son adet tarihim dogum yılım 22.11.1997 öbür cocugum 16 agustos 2021 doğumlu