Kızlar bir haftadır çok fazla sıvı akıntım oluyordu doktor su gelişi mi bakmak için spektural yani çubukla muayene yaptı alttan bugün sanki sıvı daha da çok geliyor ve bebeğim az hareket ediyor bu haftalarda alttan muayene olan var mı bebeğime bir zarar vermemiştir inşallah 🥺🤲🤲🤲