Merhaba arkadaşlar
36+6 da bugün kontrolüm vardı. Bebeğin boynuna kordon dolanmış. Doktor sorun yok dedi ama kontrol altında olmalı dedi. Suyu güzel. Bebeğim hareketlerine dikkat et dedi. İlk gebeliğim. Kendimi normale hazırlıyordum sezeryan olma ihtimali var dedi. 3 kere dolanmış bir gebem normal doğum yapabildi sıkma canını dedi. Kordon dolanmalı bir normal doğum gerçekleştiniz mi? Bir de havuç suyu içmemi önerdiler çevrem siz ne düşünüyorsunuz?