Kızlar hormon testinde gebelik beli olurmu?adetime 4 gün falan var doktora gittim hani gebelik varmı diye normalde şimdi gitmezdim ama randuvu düşmüyor kolay kolay oda ultrasyondam baktı sorun yok dedi ama hormon testi yapalım dedi gebelik varsa cikarmi