Esra_krky kızlar selam, bebisleriniz kaç kg doğdu? İlk doğumum olucak normal doğum olursa bebeğin kilosuna göre yırtılmam çok olur diye korkuyorum sizin bebekler kaç kg doğdu kesik dikişiniz varmı çok?
_biranneadayi Esra_krky Yırtılma dediğin şey bebeğin kilosuna göre değil senin rahim ağzı genişliğine göre olur. Kimisi iri bebek doğurur yırtığı olmaz kimi minik bebeği bile doğuramaz sezeryana alınır. Bu rahmin yapısıyla alakalı
GirlandBoy_Mom Esra_krky dikişimi sormadım canım ama sağ tarafımda boydan boyaydı dikişim beni uyuşturdular ama ben hissettim maalesef