ozge1001 Çok erken yaptım biliyorum ama çok moralim bozuldu var mı önce negatif sonra pozitif gören birileri 😔
Grand ozge1001 benimde 10.gün fakat test yapmaya korkuyorum 15.günü beklicem adet olmazsam. Normalde de 31 adet günüm ama hepimizin hakkında hayırlısı olsun 🤲
Ceydaaas1 ozge1001 ben 10 gün yaptım negatif çıktı 3 gün sonra tekrar yaptım silik çıktı bir kaç gün sonra belirgindi çizgi inşallah sizinde öyle olur
ozge1001 Grand bende çok korkarak yaptım varsa bayram önü mutlu olalım diye ama bekleyeceğiz artık adet olana kadar umut var inşallah ikimizinde vardır sağlıkla
Grand ozge1001 benim bat 31i şuan aşırı derece adet ağrım var sanki hastalandım da belim kasıklarım kopuyo normal mi acaba 🥺
ozge1001 Grand canım benim hiç ağrımda yok ama kan testi verdim bugün 11. Gün aşılamanın negatif çıktı
ozge1001 Ceydaaas1 ya gerçekten mi bende bugün kan verdim negatifti iyice moralim bozuldu artık umudum kalmadı inşallah öyle olur sağlıkla büyüsün sizinde bebişiniz
Ceydaaas1 ozge1001 Allah razı olsun canım tez zamanda başına inşallah Allah emeklerini boşa çıkarmasın kan sonucu çıktı mı peki
Bernuss Bir şey soracağım benimde aşılamanın 11. Günü progestan fitil verdi doktorum sabah akşam ama sanki geri geliyor gibi şeffaf akıntımda oluyır