Nrgl58 Selammm gebişlerrrr Kağıthane Kızılay hastanesi Ayşe elçin hanıma giden bu hastane ve hekimde doğum yapan var mı hastaneden memnun kaldınız mı 😬
Ckrsna98 Nrgl58 Nasipse bende elçin hoca ile doğum yapacağım gördüğüm gittiğim en iyi kadın doğumculardan
pandapanda gezenbiri öncelikle sağlıkla büyüsün inşallah, karnınıza bastırma olayı yaptılar mı doğum sonrası odada
pandapanda gezenbiri ya bazı yorumlarda gördüm muayene sırasında kan birikimi olmasın diye karna bastırma oluyormuş acaba dedim o hastanede oluyor mu diye sezeryanmıydı sizin