Benimde bir ara çok sık hissedip sonra az hissettiğim oldu , tedirgin olmuştum sizin gibi . Doktor kontrolünde söyledim , yeri darlaşıyor yerini garipsiyor olabilir öyle şeyler demişti . Bebek gayet sağlıklı dedi, o şekilde rahatlamıştım . Şuan 31. Haftadayım yani bir günde yine çok hareket etmiyor , böyle daha çok gece uyurken hareketleri sıklaşıyor. İster istemez yine tedirgin oluyorum ama doktor çok normal endişelenme, sakin bir çocuk olabilir , büyüdüğü için yeri dar geliyor olabilir dedi. Yani sizde her an hareket edecekmiş gibi düşünmeyin