55Ozge55 34+1 haftalığım bebeğim 2600 gr doktorum şu fazlalığı olduğunu söyledi endişe etmelımıuım sizce birde bebeğin kılosu iyimi sizce
Mommy23 55Ozge55 fazlalık ilerlemeye devam ederse doğumu geçe bırakmaz bence Kilosu da gayet iyi biz dün kontroldeydik, 37+1 2950 kilosuna iyi dedi doktorumuz sizin de ideal bence