niles2081 Meral_63 hepsi belirti olabilir Adet belirtisi gebelik belirtisi farkı yok Fakat psikolojik de olabiliyor çoğu zaman
Meral_63 niles2081 8 Mart’ta kürtaj da oldum onun ağrısı mi ACABA diye düşünüyorum gorumcelrirm kürtaj dan sonra hemen hamile kaldın diyo umut bağlamak istemiyorum 🥹☹️🥲
As38- Ben adetten farklı olarak sürekli ağlardım gereksiz ne varsa kokulara karşı tiksinti oldu en sevdiğim yemek parfüm gibi bide sebepsiz sürekli bulantı geliyordu ordan anlamıştık