Ngsngetnsgng Hanımlar öğleden sonra gidicem hastaneye nts ye girmek için bir sıkıntı olur mu ilk kızımda girmedim bunda 37 hafta da gel nts ye giricksin dedi ama kızımı bırakacak kimse yok mecbur öğleden sonra gitmem lazım
Duruu3 Ngsngetnsgng kızındq gelsin senle bende prensesimle girdim nstye ve bir sikintinolmaz ben 5 kere girdim kalp atışını hareketlerini sancini ölçüyor sadece canım
irem4_rc Ngsngetnsgng Nstde sancının olup olmadığına ve bebeğin kalp atışlarına bakılıyor canım girmende fayda var
Ngsngetnsgng Duruu3 hastaneden korkuyor kapısından girsek bağırmaya başlıyor kucak istiyor eşimde yanımızda değil o yüzden onunla gidemem