mucize24_ Merhaba kızlar 20 martta 3.gün embriyo transferi oldum test tarihim 1 nisan bugün 8. Günüm sabah ilk idrarla dayanamayıp test yaptım negatif böyle olup sonradan pozitif gören var mı 😢
yesildeniz_ mucize24_ 3. Gün embriyosu için 14. Günde kan testi istiyorlar genelde. 5. Gün embriyosu olsa bile 8. Günde çıkmayabilirdi siz çok erken yapmışsınız bence
mucize24_ yesildeniz_ kan testini 12 gün sonra istediler salı günü kan vericem bikaç kişide gördüm silikte olsa çıkmış testte bi ümit yapayım dedim ama pişman oldum
yesildeniz_ mucize24_ 5. Gün embriyosu olsa belki çıkardı ama 3. Gün embriyosu için çok erken yapmışsınız. Güzel düşünün, moralinizi bozmayın, zikir çekin, dua edin. Verecek olan Allah değil mi siz istemeye pozitif düşünmeye devam edin