burcuyilmazzz38 Kızlar doğuma yakın gitmek istiyorum sımdıye kadar evde hallettim ama artık göbeğim çok büyüdü 34+2 haftalık hamileyim 2.doğumum muhtemelen 39 gibi doğar diye düşünüyorum ağda için henüz erken mi acaba
Birannelikmeselesi burcuyilmazzz38 çok uzamasına müsade edince daha acılı oluyor. İlk doğumumda 32-34 gibi yaptırdım. 38 de randevum vardı ama ağdaya ama ağdaya değil doğuma girdim acil. Jilet kullanmak zorunda kalmıştım. Sonra 40ım çıkınca gittim ağdaya.
Glhayat_54 Ne kadar cıktığına bağlı az varsa bekleyin 1-2 hafta daha ama alınma durumu gelmişse haftanızı beklemeyin.
Sevvalyilmaz Ben 35 ime girdiğim gün gittim ne olur ne olmaz çıkarsa ki muhtemelen azıcık uzar genitale uzağınds giderim 35 ten sonra her an gelebilir çünkü
busra05_ Bende bu konuda ne yapcagımı bilemedim 32. Haftaya gırıyorum bu gece genıtal agdamı 1 bucuk ay önce aldırdım hala seyrek az doğumdan önce uzaraa bıraz daha aldırcam ama uzamasını beklıyorum bende 🙏🏻