df-kumsal Merhabalar sabah kalktım şiddetli bir alt karın ağrım oldu onun dışında başka birşey yok bekim zaten normalde de hafif hafif ağrıyordu o devam ediyor sanki gaz sancısı gibi yarım saat sürdü şimdi hafifledi önemli birşeymidir girmem gerekirmi doktora