df-kumsal Merhabalar sabah kalktım şiddetli bir alt karın ağrım oldu onun dışında başka birşey yok bekim zaten normalde de hafif hafif ağrıyordu o devam ediyor sanki gaz sancısı gibi yarım saat sürdü şimdi hafifledi önemli birşeymidir girmem gerekirmi doktora
cylnmy df-kumsal geçtiğimiz hafta sizle aynı haftadaydım ve alt karın ağrım + sertleşmem oldu hatta nst girdim bu haftalarda normal sayılıyormuş 🙏🏻 Bu haftalarda kabızlık da başlıyor hemoroide çeviriyor dikkat edin
df-kumsal cylnmy çok teşekkür ederim ciddi bişi var sandım ama doktorum geçmezse gel dedi başka da belirti olmayınca çok şükür geçti şuan birsz daha iyiyim🌸