Nilozof Yaa çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Gerçekten burda böyle güzel insanların olması çok mutlu ediyor beni. Bende size çokca dua ederim namazlarımda normal zamanlarda inşallah Rabbimden çok bir şey istemiyorum ki. Demek ki sevdiği kuluyum ki sınanıyorum her konuda olsun buna şükür inşallah bir gün o duyguyu bende yaşarım çok üzülüyorum bazen kendimi bırakıyorum bazen toparlamaya çalışıyorum. Ve her zaman aklımın bir ucunda olacak asla düşünmeden yapamayacağım sanırım. İnşallah kolaylıkla sağlıkla bende yaşarım. 🤲🏻 🥹 💐