Ssedanur Merhabalar oğlum henüz 18 günlük ve kaka problemimiz var gaz çıkışı normal ancak 5 gündür kaka yok doktora götürdüm fitil verdi fitille yaptı ancak sonra bir daha yapamadı bu normal bir durum mu lütfen yardımcı olur musunuz
Apay Ssedanur şimdi baktım Dr Osman Gönülal doktorun adı. İnstaya girip reellerine girin başlığı 8-10 günde 1 kaka. Hatta orda başka bi sorun yoksa fitil verip çocuğun sürecine müdahale etmeyin diyo. Tamamen normal ve katı gıdaya geçene kadar böylemiş.
yrncgl Anne sütü içen bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal karşılanıyor, günde 4-5 çişli bezi varsa sorun yok diyorlar. Benim bebeğim 3 aylık 4 gün oldu kaka yapmıyor ama çişli bezi çok olduğu için endişe etmiyorum şuan için
Apay Yanlış yönlendirmek gibi olmasın ama instada takip ettiğim çocuk bebek doktorları yeni doğanların bir hafta 10 gün arası kaka yapmamalarını önemsemeyiz diyorlardı. Hangi doktordu bakayım yazarım yine bulursam. Ben de şaşırmıştım çok değil mi diye. Bebeklerde bizdeki gibi toksin olma ihtimali olmadığı için sadece anne sütü içiyo çünkü kaka dursa da zarar vermezmiş. Bi daha bakıp size de yazayım