129 iki gün sora 305 iyi mi
Hifaakim hayat iyi
Hifaakim ilk etaplarda iki kat sonra üç dört kat artıyor canım gayet çok iyi 🥰🥰🥰
Busraakay_26 hmm az artmamış dimi
EsoMom_ 4 hafalık daha güzel o zamn 🩷
Hifaakim gayet çok iyi kendini kasma hiç haftaya net keseyi görürsün 🥰🥰🥰
Hifaakim bazıların çok oluyor betası diye takılma benim 5+2 olmasına rağmen pazartesi 518 di
EsoMom_ aiiyy inşallah teşekkür ederim 🩷
EsoMom_ doktora gittiniz mi peki keseyi gördünzmü