Pinar-19 ! [https://mutluresim.com/images/2025/03/28/1WdpTi.jpeg](https://) Kızlar adetime 9 gün kala lekelenmem oldu 3 gün boyunca dünde lavoboya çıktıktan sonra kanama geldi peçeteye regl olduğumu düşündüm dünden beri pede gelen hiç bişey olmayınca test yaptım ince bi çizgi belirdi 2 3 dk sonra nasıl değerlendirirsiniz ?
Efendininannesi Pinar-19 var görünüyo aslında kanama yerleşme kanamasıda olabilir 2 günde bir test yapıp koyuluğuna bakabilirsiniz yada direk kan verin
Pinar-19 Efendininannesi bende öyle düşündüm zaten bi başıma gurbetteyim yarından itibaren eşim evde olacak izni bitene kadar yapmayı planlamıyorum başka testimde yok Nisanın 4 de bidaha yaparım dedim