Kızlar merhaba başlıkta olduğu gibi kafayı yemek üzereyim yani son adet tarihim 16 Şubat ve ben hala adet olmadım. Pazartesi gittim kan verdim 2.4 çıktı. Biraz bekleyim dedim dün yine kan verdim 2.7 çıkmış. Ben napacağım niye böyle oluyor ya adet de olmuyorum akıntım çok fazla değerler de ilk defa böyle çıkıyor. 🤦🏻♀️