Gamze_nur68 Doktor adet düzensizliği için verdi 3 kutu ezcanedeki kadında bitene kadar kullan dedi bende bir ay boyunca kullandım bitince 2 3 gün kahve renginde leklenme oldu şuan 22 gün hayla adet olmadim sizce gebelik var mıdır yada yanlış mı kullanmisimdir
oylesine1i Gamze_nur68 ben adetin 1.gününden itibaren sayıp 10.günü ilaca başlıyordum.10 gün kullanıp bırakıyordum ve bir kaç gün sonra adet oluyordum..Siz 1 ay kesintisiz mi kullanıyorsunuz
Mlsa123 Gamze_nur68 bana da adet düzensizliği için iki kutu vermişti 4 günüm kaldı bitmesine onu bitirip size dönüş yaparım