Poncikinannesi kesinlikle ben koyacagım canım bıde aklında olsun cubuklu bıberon satıyorlar civilde falan var gaz yapmıyormus kardesım kullandı dıgerlerınde gaz sorunu oluyormus mama olarakta hip almayı dusunuyorum yakın arkadaslarımda bebeklerınde sarılık oldu doktorlar ılla anne sutu demısler onlar da doyuyor dıye mama vermemıs sonunda baygınlıkla acile yetıstırmısler bu sorunları yasamamak ıcın mama verecegım ılk bıkac gun sutum tam anlamıyla gelene kadar yanı