maviskokiz Kızlar bugun tüp bebek merkezine kayıt yaptık doktor rahim duvarı kalınlaşmış regl yakındır dedi ama ovulasyon pik çıkıyor neden olabilir internette gebelik falan yazıyor
GEBES3 maviskokiz bence bi gebelik testi yapın Ovülasyon koyulaşması gebelik olabilir diyorlar hep tabi kesin değil ama ihtimal var sanırım
DuruDefne_mommy maviskokiz gebelik testi yaptın mi hamile olma olasılığın yüksek bende bu şekilde öğrendim burada çoğu kişi de
Innerglow maviskokiz test yap tatlım çıkabilir çünkü koyu yumurtlama olsa biraz regline zaman tanırdı
Zeynepdinc maviskokiz bence polikistik gibi kistlerden olabilir ben de de böyle oluyordu sonra afet oluyordum
Zeynepdinc maviskokiz eğer gebe değilsen üzülme polikistik var bende de hemde böyle belli barizdi eşimde varikoseldi 17 ay sonrada olsa gebe kaldım yani tabi doktora git ama çokta takma hatta bence yumurtlama takibi de tapma ben takip etmeyi bıraktığım ay hamile kaldım stres gebe kalmayı önlüyor