ozwoman tospikk1 bu double olan değil de normal olanı kullanıyorum doktorum kullanabilirsin demişti Tabi yine son raddede kullanıyorum bu benim tercihim ama 😁
mervensa 2 gün önce kontrolüm vardı bende mide yanması değil de aynı o şekilde boğazımda yanma vardı doktor bu ilacı yazdı kullanıyorum bir sıkıntı yok
tospikk1 Kosemen54 teşekkür ederim son 2 gündür mahfetti yanma beni ne uyku ne yemek haram resmen günde kaç sefer içebiliyoruz peki?
ipekveatlas tospikk1 günde 4 kereye kadar içebilirsin eğer kullandığın farklı ilaçların varsa bu mide ilacıyla arasına bi saat falan bırakmanda fayda var eczacıyım
tospikk1 ipekveatlas Yqmrzer çok teşekkür ederim sağlık ocağından aradılar bugün bayram tatili içinde doğum olursa diye oraya sordum doktora sorup bilgi veririm dedi geri aradı 10 dk sonra gebelikte uygun değilmiş başka gaviscon yazalım kullanmasın demiş anlamadım bende kararsız kaldım. Gece 5 ml içmiştim yenş açtım ilacı zaten
tospikk1 ipekveatlas Yqmrzer çok teşekkür ederim sağlık ocağından aradılar bugün bayram tatili içinde doğum olursa diye oraya sordum doktora sorup bilgi veririm dedi geri aradı 10 dk sonra gebelikte uygun değilmiş başka gaviscon yazalım kullanmasın demiş anlamadım bende kararsız kaldım. Gece 5 ml içmiştim yenş açtım ilacı zaten
Yqmrzer tospikk1 AA çok şaşırdım inanın ki ben 3 hamileliğimde de doktor önerisiyle kullandım 1 tatlı kaşığı günde 3 kez