Lilibeth Kızlar merhaba benim ilk gebeliğim şuan 7. Haftadayım hiç anlamıyorum bu işlerden daha erken diye bir doktor belirlemedim devlette kontrollerimi yaptırıyorum nasıl bir yol izlemeliyim sorduğumda kimseden açıklayıcı bir yanıt alamadım allah nasip ederde gebeliğim iyi geçerse doğumda şehir hastanesini önerir misiniz ? Mersin’de yaşıyorum özel hastaneye gerek var mı bilmiyorum çok kararsızım
deniz_45 Lilibeth imkanın varsa özeli düşünebilirsin ama fiyatlar çok uçuk bende şehir hastanesini düşünüyorum inşallah sağlıkla kucaklarız bebişlerimizi🌸
Busraa32 Lilibeth şehir Hastanesi’nde yaptım ilk doğumumu anne bebek dostu hastane mis gibi oluyor kimseden azar da işitmedim sıkıntı da yaşamadım her konudaçok iyiydi
umutluanneadayi Lilibeth hem özele hem devlete gidiyorum şehir hastanesine ama doğumu şehir hastanesinde istiyorum 35bin yenişehir hastanesinin doğum ücreti o parayı vereceğime çocuğuma harcarım daha iyi diye düşünüyorum
Habilim Rutınler devlette yapılabilir lakin özelde doğum en ıyısi. Hayvan gibi bağıran var devlette azarlama vs.
Edanursoylu Lilibeth ilki özel ikinci şehir hastanesinde dogum yapmış biri olarak, kesinlikle şehir hastanesi diyorum ancak burada hastane ,doktorları, hemşireleri hepsi etken biraz şans işi diyelim🌸
ygmrsmr Lilibeth bende ikinciyi şehir hastanesinde yapacağım ilk doğumumu forum yaşamda yapmıştım zaten sezeryan olacağım diye o kadar fazla para vermek istemedim gereksiz pahalı muayene ücretleri bile çok fazla 8 nisana gün aldım bakalım..