Nurbl Happy_days benimde 2. Gebelikte ağrılı olduğu ay tutmuştu bi kaç yerde de okumuştum pozitif olma ihtimali yüksek diye ondan dedim canım
Nurbl bebegimd7 onu çok takip etmemiştim hatta bu ay da ağrım oldu sağda.kontrole gittim dr sağda 16 mm yumurta büyümüş bir kaç güne çatlar dedi bakalım bu ay da tutarsa doğruluk payı olabilir yani