Adetim 4 gün gecikince kan testi yaptım 237 çıktı. İki gün sonrasında tekrarladım 155 çıktı. Yine iki gün sonra yani bugün tekrarladığımda 38 çıktı. Ama henüz kanamam olmadı. Kendimi dağılmış hissediyorum aynı durumu yaşayan var mı? Nasıl başa çıkabilirim