Sumbgdy Seymossss 37de yaptı doktorum sonrasında akıntı kanama su gelmesi vs herhangi bişey yaşamadım
Musemma06 Seymossss ben hiç olmadım şehir hastanesi ne gidiyordum muayeneye ordaki doktorlar biz yapmıyoruz gününün gelmesini bekliyoruz demişlerdi ve 41+1 de sunniyle doğum yapmak zorunda kaldım
Mercan0652 Seymossss benim bugün yapıldı 37 haftadayim kastigim için acıdı yandı biraz açıkçası ben zaten dar olduğunu düşündüğümden sezaryen istemiştim doktor da iyi ki sezaryen istemissin normal yapamazmissin zaten dedi😃