Merhaba kızlar, sancılarım bugün düzensizdi, nst ye girdim %100 sancı gördüm ama gram açılmam yoktu bebekte kanala tam yerleşmemiş. Sancılarım sıklaşıcağına 15 dk da bir olan sancılarım 30 dk da bir geliyodu. Yürüyüş ve egzersizler yaptım, Kaynanam meryem ana otu koydu suya şimdi okuyo. Sancılarım sıklaştı 9 dk da bir geliyo süreside 2 dk ya yükseldi. Meryem ana otunu koyduğumuz sudan içmem gerekiyor mu biliyor musunuz . Ne zaman içmeliyim içeceksem eğer.