Girlmama CoolMamaMode ya bizimde orta riskti bebeğim çok sağlıklı maşallah ben amniyosenteze de karşıyım ikiliyede bendeb amniyosentez istediler testte 734 de 1 risk çıktı amniyosentezin sağlıklı bebeği düşürme riski 500 de 1 en sağlıklısı fetal dna onun dışındaki ikili üçlü çöp kesinlikle burda 50 de 1 çıkan anneler var bebişleri turp gibi sadece hamileliği zehir eden bir rest olduğunu düşünüyorum
CoolMamaMode Girlmama yaa ne güzel maşallaaah ♥️♥️ aynen bencede amniyonez riskli ama fetal dna o sadece kan veriyorsun bakıyorlar ama ücreti yüksek işte herkes yaptıramıyor o yüzden Yani ikili yaptırılınca üç e dör de gerek yok mesela bencede. ama direk çöp olarak göremiyorum en azından riskli gebeliklerde hani yaş durumu yüksek ve geçmişte düşüğü olanlar için
Girlmama CoolMamaMode teşekkür ederizz 🥰 tabi hepimizin düşğncesi farklı ama o test sonucunu alıp günlerce hıçkırarak ağlayıp hastane hastane dolaştığım günleri unutmuyorum tekrar hamile olsam o stresia sla yaşamam
CoolMamaMode Girlmama yaaa çok zordur muhakkak .. 😔herkesin hamilelik süreci farklı oluyor aynen yaşayan bilir Allah bir daha yaşatmasın inşallaah . Herkesin sağlıklı olsun bebişleri ♥️♥️
Anneee_bebek Mart 3′te yaptırdım ikili taramayı daha çıkmadı sonucu Mayıs’ın 4 ünde gideceğim doktor 1 ay sonra gel demişti ama sizin düşünceniz siz bilirsiniz ama öneririm yaptırın ikili taramayı 😊🥰 3 4 testleri yaptırmayacam bende doktor önermedi bana
Nurbl Zizizi aynen böyle düşünüp yapmamıştım detaylıda dünyam başıma yıkıldı bebek 13. Kromozom anemilisi varmış gebeliği sonlandırdık.. keşke yaptırmaymışım diyorum 🥺
1Anneadayiiii Zizizi Doktorum ne derse onu dinledim ve sadece 2li test istedi başka da bişey yaptırmadım hamileliğim boyunca detaylı ultrasona bile gerek duymadı kendi aletleri gelişmiş olduğu için