Aysgl0811 Kızlar tam 20 haftalık hamileyim. Hâlâ hareketlerini hissedemiyorum. İlk hamileliğim. 1 buçuk aydır gitmedim kontrole 2 hafta sonra detaylı ultrason var. Aklıma değişik şeyler gelmeye başladı. Bir şey olmuş olsa bana etki ederdi değil mi?
Aysgl0811 basakc36 normal yani değil mi bazen karnım mı gurulduyor hareket mi ediyor diyorum karnım gurulduyo sanırım 😁
efeduru Aysgl0811 bence harekettir o kuzum karanlık bir odada kendini dinle hissedersin korkma henuz küçük 🥲
basakc36 Aysgl0811 zaten ilk hareketlerde çok bir şey beklemeyin 😀böyle pıtırtı pıt pıt şeykilnde seyiriyor gibi tam da tarif edilecek bir şey değil ☺️
Aysgl0811 efeduru kalp atışı gibi karnımın her yerinden hissediyorum parmak uçlarımda mı atıyor diyorum 😁
cylnmy Aysgl0811 merak etmeyin ben de 22.haftamda lıt pıt 24.te tekmeler hissettm :) geliyor gelmekte olan
LadyX Aysgl0811 canım kötü şeyler düşünme herkes illa ki belli bir haftada hissedecek diye bir durum söz konusu değil. 24.haftaya kadar hiç hissetmeyen de var, 14.haftadan hisseden de var 🤷🏻♀️ dert etme. Akşamları yemekten sonra biraz uzan hareket etme bakalım