Elegantea10 merhaba evet 26. Haftada başladı ilk kanamam yatırdılar 4 gün sonra taburcu oldum, ertesi gün bir kanama daha oldu:(
Sonra düzeldi birkaç hafta leke şeklinde devam edip bitti. 32. Haftada bir kanama daha yaşadım tekrar yatırdılar 4 gün kaldım aynı şekilde taburcu oldum yine birkaç gün sonra tekrarladı o geçince en son arş arda 2 gün sabah kanamayla uyandım maalesef yatırdılar beni artık doğuma kadar bekliyoruz bir sıkıntı acil durum olmazsa haftaya planlandı sezeryan. 36 haftalığım şuan. Yani toplam 6 defa kanama yaşadım ama beni totalis ve birazcık ayakta dursam tetikleniyor