Sedanur28 merhaba bende 6 adet embriyo göndermiştim ngs’e o zamanlar embriyo başına 325 dolar odemistim onada ayrı para ödüyorsunuz. Evet maalesef detaylı muayene etmeden bilgi verilmiyor rahiminize yumurtaliklariniza bakıyorlar bı ona göre yol çiziliyor. Zaten yumurta toplama yapıldıktan sonra döllenme işlemleri başlatılıyor ilerleyen embriyolarin kaç tanesini göndermek istiyorsanız geri kalanları da 1 yıl ücretsiz donduruluyor ama senede 1 bakım ücreti ödüyorsunuz hastaneye. Rahim filmide cektircekseniz o da ücrete dahil değil ayriyeten çektirmeniz lazım. Ben farklı biyerde cektirmistim İstanbul’a gelirseniz cektirdigim yeri öneririm heryere göre fiyatı daha makul ben aynı yerde 2 kez çekildim güzelde ilgileniyolar. Ayrıca murat hocada burdada çok yaptıran var ve hepsi olumlu sonuç aldı işini hakkıyla yapıyor ve labaratuvar ekibi çok çok iyi