DuruDefne_mommy hepsinde olmuyor benimde ilk sağlıklı doğan bebeğimde olmadı, bebek rahim duvarına tutunurken oradaki kılcal damarlar da kanama olabiliyormuş bu da yerleşme kanaması olarak geçiyor. Olmaması kayıp değil, olması da büyük bir risk değil gibi düşünün. Ama hamilelik de hiç bir kanama türü riske atılmıyor, muhakkak kontrol gerekiyor. Progesteron hormonunu desteklemek için ilaç ya da iğne desteği önerebilir doktor