33+5 haftalık hamileyim bugün bebeğin gelişiminin iki hafta geride olduğunu ve sol böbreğinin daha büyük olduğınu öğrendim öğrendiğimden beri çok stresliyim karnım taş gibi sert ve buz gibi az öncede baya bi kustum ve kan da kustum neyden olabilir başına gelen varmı