Kızlar Avrupada yaşayan Anne adayları geçen gün ebe randevum vardı ve bana iğne teklif etti faydaları ise o iğne Anne karnından direkt bebeğe iniyormuş doğduktan 3 ay sonrasına kadar bebeği mikroptan hastalıklardan koruyormuş hiç yaptıran oldu mu? Türkiyede böyle bir sistem yok diye biliyordum henüz Avrupa’daki hamişler bilginiz var mı