KubraYksl1 Kızlar bebeğim asla durmuyor. Saat 3′e kadar ayaktayız. Gazını çıkarıyoruz ama yine de çok ağlıyor. Gaz damlası kullanıp memnun kaldığınız var mı? (Doktoruma sorup tabiki öyle kullanacağım)