Elyadd Glsrnergl bende devlet kontrolluydum, doğum yaptım 36 gün oldu, doktoruma sordum önermiyorum takma dedi
Mucizee80 Glsrnergl ben taktırmadım şuan gebeyim doktoruma başka hasta sordu oda eczaneden alıp gelin takalım dedi
Glsrnergl Elyadd evet bgn saglik ocağı da soyledi hormonlu vucuda etkisi varms ama spiralden de korkuyorum takmaya vlla
Elyadd Glsrnergl spirali de takma dedi doktorum zlynda 4 mg diye doğum kontrol hapı verdi kullanmaya başladım on gün oldu, kötü yan etkisi yokmuş bunun sadece progesteron hormonu içerir dedi doktorum