heyecanli1anne__ Çok fondoten kullanan biri değilim sürmek istediğim zaman farmasinin bb kremini sürüyordum ama yetti canıma farmasi mi kaldı artık 😂 Mac yada yves rocher diye düşündüm ama önerisi olan var mı kapatıcılığı iyi ama yüzde kalıp gibi durmayan
heyecanli1anne__ Morrinah true match almıştım hiç sevmedim olduğu gibi duruyo hala siz hangisini kullanıyorsunuz
Ervaa2534 Pure beauty cc krem çok güzel asla kalıp gibi değil çok hafif az Makyaj yapıyorsan çok seversin ayrıca 50 faktör güneş koruyucuda içeriyor
cylnmy heyecanli1anne__ fomdoten değil ama kapatıcılığı harika olan ve yılalrdır kullandıgım BB krem, Missha bb krem trendyoldan bakabilirsiniz kırmızı olan. Tüm tonlara uygun numarası var ve harika. Ayrıca cildiki besledi egzamamı geçirdi. Güneş koruyucusu da işinde eee daha ne olsun
Seyda-06 heyecanli1anne__ bende mac var memnunum hiç sürmüyorum ama neredeyse bitmeyecek hiç sanırım benim de 🤣