ferhangunesgul Çok ayakta kaldığımda veya yorucu bir iş yaptığımda sağ kalçamda ağrı hissediyorum. Ne yürüyebiliyorum ne sağa sola dönebiliyorum çok ağrım oluyor. Sizde de böyle bir durum var mı 20 haftalık gebeyim ama bu durum 12 haftadan beri devam ediyor
ipekveatlas ferhangunesgul evet siyatik ağrısı coğu kadında oluyo magnezyum takviyesi gerekir gecmediği zamanlar bol bol dinlen. doğurunca bisey kalmıyo
mlkkk ferhangunesgul hormonlarda kalça kuyruk şokumu ağrısına sebep oluyor yani ayakta kalmak iş yapmakta çok etkiliyor bebek ağırlaşana kadar başta hormonların etkisi çok oluyor. Parol geçirebilir biraz rahatlatır en azından
Moomtoobee ferhangunesgul ay bende çok kalça ağrısı çektim magnezyum için iyi geliyo ve zamanla geciyo şuan agrimiyo mesela çok şükür ama çok insanın hareketlerini kısıtlayan Bi durum 😐
sihu19 ferhangunesgul bende de oldu sırt ağrıları bel ağrıları ayakta duramama yürüyemez hale gelmiştim sende biraz erken başlamış ama sık sık dinlen kafana takiliyorsa da bir doktora görün magnezyum takviyesi veriliyor öyle durumlarda şuan onları geçtim tansyon problemim çıktı benimde Allah sonumuzu hayır etsin
ferhangunesgul sihu19 amin amin teşekkür ederim doktora söyledim magnezyum yazdı bugün içmeye başladım bacak krampı duymuştum ama kalçadan belden vuran ağrıyı hiç bir hamile yakınımda duymamıştım