Merhaba kızlar Mimarsinan devlet hastanesinde doğum yapan veya tanıdığı doğum yapan var mı ? Doğumuma 2 ay var Perihan hanıma gidiyorum ama hala kararsızım ilk doğum özelde yapmıştım ama yenidoğan çetesi olaylarında kapandı o yüzden devlete gittim bu hamileliğimde