Girlmama kızlar bebişim 20 günlük bugüne kadar hep ışıkta yattı bugün masq lambamı koydum yarın da gece lambası alıcam loş bir renkte zi ilk günler nasıl yatırdınız ben kusar göremem diye hep ışıkts yatırdım ama o da gözlerinş rshatsız ediyor
babyandmomy__ Girlmama kırmızı ışık bebekler için uygunmuş normal beyaz lamba yerine kırmızı takmayı düşünüyorum ben gece hem loş olur hem görüşümü kısıtlamaz eğer evinizde led varsa tavanda onları da kırmızı ve gün ışığı renkteki ampüllerle değiştirebilirsiniz göz yormuyor hiç
Girlmama babyandmomy__ evet öyle yapıcam bende zavallımın gözleri hep ışık görüyordu çok teşekkür ederim
babyandmomy__ Girlmama rica ederim sağlıkla büyüsün inşallah 🤲 Benim bile gözlerim beyaz ışıkta rahatsız oluyor lazım olmadıkça biz bile hep hep loş ışıkta oturuyoruz