Ardakumsal Kızlar pokoos hasatsyıyım doktor bu ay combinol verdi combinol kullanıp kendiliginzden adet oldunuz mu yoksa olduysanınz kacıncı gun oldunuz yada hap kullanmaya gerek kalır mı
tatlibebegim_ Ardakumsal ertesi ay aşılama olmuştum yanında duphastonda kullanmıştım o yüzden adet olmuştum kendiliğinden adet olamıyodum maalesef