Merhaba arkadaşlar 39+4 haftalıgim dün gece sahurda ağrılarım olmustu uyudum kalktım geçti şimdide yürüyüş yapıyım diye dışarı çıkmıştım yaklaşık 1 saat önce yine bı sancı girdi takip yaptım 5 ile 15 dakkada bı kasıklarıma ağrı giriyor kramp gibi sizce doğum habercisimi bu