OrhaneydaKalkan Bugün çatı muayenesi oldum kızlar 38+4haftalık hamıleyim 1cm açılmam varmış normal mi ne kadar zaman sonra açılma dahada olur Doğum gerçekleşir bu arada kendinizi ne kadar sıkmazsanız o kadar kolay olur bu işlem
Sibelylmz OrhaneydaKalkan birşey soracam açılma olduğu zaman acaba çok akıntı gelir mi üstün islanacak kadar fikriniz var mı?
Sedefhayri Benim ilk doğumum 8-9 santim açılmam oldu ve hiç alttan muayene olmadım doğumum başladığı zaman baktılar sadece
YamurKarabulut Sedefhayri alttan bakmadan nasıl açılma kontrolü yaptılar ki 🤔 normal devam ediyo mu süreç dşye kontrol etmeleri gerekmez mi
Sedefhayri YamurKarabulut en son doktora 8 aylıkken gitmiştim ilk hamileliğimde daha sonra gitmedim doktora sancım başlayınca gittim o zaman baktılar açılmam vardı doğuma aldılar
YamurKarabulut Sibelylmz hayır herkeste öyle olmuyor . Kimi hiç bilmiyor kontrolde öğrenşyor açıklık olduğunu
Sibelylmz YamurKarabulut benm doktorum doğuma kadar çatı muayenesini gereksiz görüyor kanamaya yada çocuğun gelmesine sebep olduğu için rutin kasılma ağrın olunca doğum anında kontrolü yapıyor. 40 haftaya girecem de bu hafta çok fazla akıntının oluyor hatta bn suyum geldi diye çarşamba hastaneye gittim. Ama akintiymis onun için sordm.
YamurKarabulut Sedefhayri hemde ilk gebelik 🤔 benimki her hafta çağırıyor haftaya da Doğum başlamazsa 2 güne 1 ... ee. Peki 8-9 cm açılman olana kadar ağrın olmadı mı nasıldı ?
YamurKarabulut Sibelylmz ehli kişi yaparsa bu risk YÖK dşye biliyorum ki bende hiç biösorun olmadı . Aksine Doğum başlamadan uygun olup olmadıpına bakmak çok gerek bence . Uygun değilse neden boşuna sancı çekelşm ki .zaten bana 39 a 2 gün kala yaptı zaten gelişimini bebek tamamlamıstı .
Aysecendeoglu Bende oldum çatı muaynesi 37+4 günlük hamileyim açılmam yok ama bebek çok aşağıda ve baya Doğum pozisyonundaymış acaba ne zaman açılmam olur çok merak ediyorum
YamurKarabulut Aysecendeoglu hiç belli olmuyor ki kimin sancısı oluyor açılması olmuyor . Kimin suyu geliyor sancı YÖK 🙁 bakalım bizim nasıl olacak